1. 3. 2013

Spring break

Tento týždeň máme jarné prázdniny z ktorých som si prvú plovicu nič neužila, ležala som v posteli a liečila sa z chrípky alebo čo to bolo. V stredu som konečne vypadla z domu do kina. Na film Terapia láskou, možno ste o ňom počuli, ja som pred tým čítala aj knihu, ktorú oporúčam avšak nemôžte očakávať to isté od filmu, ktorý bol tiež dobrý ale v porovnaní s knihou mohol byť aj lepší. Štvrtok bol celý strávený v Česku, presnejšie v Ostrave s mamou a kamarátkou. A dnešok nič extra, celý deň doma pomáham s prípravami na zajtrtajšiu bráchovu oslavu (v štvrtok mal narodeniny). Užívajte si piatok :)


2 komentáre:

  1. Taky jedu zítra do ostravy a promarněné prázdniny taky znám. Není to nic hezkého. Jen tak se díváš z okna a představuješ si jaké by to bylo byýt zrovna ted venku. Je to strašný pocit. Upřímná lítost:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D našťastie to už všetko prešlo takze si môžem vychutnavat tie posledné dni prázdnin čo mi ostávajú, a prajem pekný výlet do Ostravy :)

      Odstrániť