23. 10. 2012

Dream out


Mám za sebou jeden úžasný víkend, ktorý sa bohužiaľ už skončil. Táto škola ma pomaly zabije. Každý deň niečo a nemám čas dokopy na nič. Mám nafotených mnoho fotiek z tohto i predošlého víkendu avšak neni čas dať dokopy príspevok. Cez tento víkend som mala pohodovú upratovaciu sobotu spojenú s večernými nákupmi. V nedeľu na horách od 8 rána asi do 14:00 , neskôr s rodičmi v dobrej reštaurácii a potom späť do reality a psychická príprava na pondelok. Pondelok vážne nestál za veľa a naozaj verím že nemáte tak blbé školské dni aké mám teraz ja. Dneská som bola taká unavená že som zaspávala takmer na každej hodine. Dúfam že máte lepšie dni ako ja a aj viac času !

3 komentáre:

  1. máš nádherný foťák!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OMG....awesome photos, I really love them! Hope, today will better than yesterday, and tomorrow will better than today ;)
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpovedaťOdstrániť