30. 8. 2012

Yesterday beauty

Pridávam fotky zo včerajška. Bola som sama doma a aj keď som si najprv myslela, že aké to bude skvelé, nakoniec som musela vypadnúť z domu. Sadla som na bicykel, foťák dala do batohu, zobrala som si vodu a išla som. Najprv som vlastne ani nevedela kam ísť, nemala som premyslenú cestu, len som išla čo najrýchlejšie. Keď som sa dostala na miesto kde neboli žiadne domy, všade okolo len príroda a slnko, zastavila som. Vybrala foťák z tašky a vychutnávala si tú krásu. Neskôr, pre lepší výhľad som si vyšliapala kopec, položila bicykel do trávy, vybrala bundu a ľahla si. Len tak som ležala a nad ničím nerozmýšľala. Bolo mi naozaj dobre, práve preto mám takéto malé výlety rada. Potom som sa vrátila domov, odložila bicykel, dala studenú sprchu a skončila som pri pozeraní Gossip girl s ľadovým nápojom v ruke :) Veď si treba predsa užívať tieto posledné dni prázdnin.















3 komentáre: